Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
Кількість респондентів |
Кількість |
50 |
Розподіл за віковими характеристиками |
Відсотки |
18–25 років – 18.0 %, |
Розподіл за статтю |
Відсотки |
Чоловіки – 52.0 %. |
Географічний розподіл |
Відсотки, де проживають респонденти: у тому населеному пункті, де знаходиться суд, чи в іншому |
В населеному пункті, де розташований цей суд, – 62.0 %. |
Розподіл за матеріальними статками |
Відсотки |
Змушені економити на харчуванні – 0 %. |
Рівень освіти |
Відсотки |
Мають середню та неповну середню освіту – 32.0 %. |
Розподіл за роллю в судовому процесі (позивач, свідок, потерпілий і т.д.) |
Відсотки |
Учасники судових проваджень, які представляють особисто себе (позивачі, відповідачі, свідки або потерпілі) – 54.0 %. |
Розподіл за судовим процесом |
Відсотки |
Цивільний процес – 65.9 %. |
Розподіл за стадією розгляду справи |
Відсотки |
Розгляд справи ще не розпочато – 34.2 %. |
Таблиця 4.1. Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
Учасники судових проваджень, які представляють особисто себе (позивачі, відповідачі, свідки або потерпілі) |
27 |
|
|
|
|
24 |
3 |
5.0 |
2 |
Учасники судових проваджень, які представляють інші фізичні чи юридичні особи (адвокати, прокурори, представники, юристи-консультанти) |
9 |
|
|
|
1 |
8 |
|
4.9 |
3 |
Не є учасниками судових проваджень |
14 |
|
|
|
|
11 |
3 |
5.0 |
Таблиця 4.2. Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.2 |
2 |
Чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.1 |
3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.2 |
4 |
Чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Відсоток «Так», «Ні» |
«Так» – 100.0 %. |
5 |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.3 |
6 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.7 |
7 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.5 |
8 |
Чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.2 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.4 |
Таблиця 4.3. Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.7 |
2 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.5 |
3 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
4 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.8 |
Таблиця 4.4. Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об’яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
2 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.7 |
3 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.7 |
4 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.8 |
5 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.7 |
6 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
7 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернет? |
Відсоток |
62.0 |
8 |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.7 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.8 |
Таблиця 4.5. Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3.5 |
2 |
Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5.0 |
3 |
Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.8 |
4 |
Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.3 |
Таблиця 4.6. Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Вчасний (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3.8 |
2 |
Врахування побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.6 |
3 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.8 |
4 |
Обґрунтованість затримки/ перенесення слухань у розгляді справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.2 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.3 |
Таблиця 4.7. Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.7 |
2 |
Коректність, доброзичливість, ввічливість |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
3 |
Належна підготовка до справи та знання справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5.0 |
4 |
Надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
5 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.9 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.3 |
Таблиця 4.8. Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Кількість респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
5 |
2 |
Рішення на користь респондента |
Відсотки «Так» / «Ні» |
«Так» – 36.0 % |
3 |
Наміри респондента оскаржувати рішення |
Відсотки «Так» / «Ні» |
«Так» – 24.0 %. |
4 |
Отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
«Так» – 76.0 %. |
5 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
«Так» – 86.4 %. |
6 |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5.0 |
7 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4.8 |
8 |
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
4.1 |
9 |
Середня кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
0.0 |
10 |
Середня кількість візитів до суду, що не були пов’язані з судовими засіданнями |
Число |
0.7 |
Таблиця 4.9. Порівняння інтегральних показників карток громадянського звітування в часі.
Ця таблиця рекомендована, якщо в суді неодноразово проводилися опитування громадян
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду |
|
4.4 |
|
Зручність та комфортність перебування у суді |
|
4.7 |
|
Повнота та ясність інформації |
|
4.8 |
|
Дотримання термінів судового розгляду |
|
4.3 |
|
Якість роботи працівників апарату суду |
|
4.3 |
|
Якість роботи судді |
|
4.9 |
|
Якість судових рішень |
|
4.9 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ |
|
4.6 |
|
СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
|
5.0 |
|
1) Виміри якості, які слід покращувати в першу чергу.
Вимір якості |
Ранг |
1 |
|
*** Анкета СОРС 2019 року не містить такого питання, тому інформація не надається
2) Рекомендації учасників судових проваджень
Збільшити кількість суддів, що здійснюють правосуддя; Збільшити кількість паркувальних місць для транспортних засобів відвідувачів суду;
3) На думку учасників судових проваджень, чи забезпечують наявні матеріально-технічні ресурси потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
Так |
Відсоток |
82.0 |
Ні |
Відсоток |
10.0 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
8.0 |
4) Враження респондентів від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
Кращі, ніж очікував |
Відсоток |
26.0 |
Гірші, ніж очікував |
Відсоток |
0 |
Відповідають очікуванням |
Відсоток |
58.0 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
16.0 |
5) Для респондентів, що були в цьому суді раніше (минулого року, або ще раніше), чи змінилася, на їх погляд якість роботи суду загалом?
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
Покращилась значно |
Відсоток |
62.0 |
Покращилась несуттєво |
Відсоток |
12.0 |
Залишилась без змін |
Відсоток |
12.0 |
Дещо погіршилася |
Відсоток |
0 |
Значно погіршилася |
Відсоток |
0 |
Важко сказати |
Відсоток |
4.0 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
10.0 |
6) Для респондентів, що були в цьому суді раніше, чи відчули вони певні зміни в організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|
|
|
*** Анкета СОРС 2019 року не містить такого питання, тому інформація не надається.
Висновки:
Робота суду як установи організована на доброму рівні; Більшість опитуваних є учасниками судових проваджень, і близько половини респондентів обізнані з роботою суду та суддів на доброму чи високому рівнях, а отже, результати опитування щодо роботи суду в частині здійснення правосуддя є об'єктивними; Часто працівники апарату суду допускаються помилок, що призводять до перероблення документів та (або) порушення строків розгляду справ повністю або частково; Матеріально-технічна забезпеченнісь суду відповідає встановленим стандартам;
Рекомендації:
Найактуальнішим для Єланецького районного суду є гостра необхідність у збільшенні кількості суддів, що реально здійснюють правосуддя;
Вжити заходи щодо збільшення кількості паркувальних місць для автомобільного транспорту біля будівлі суду;
Розмістити на сайті суду інформацію щодо оптимальних маршрутів діставання до суду для респондентів, що користуються громадським транспортом;
Проаналізувати ситуації, що призводили до порушення строків розгляду справ чи перероблення документів внаслідок помилок працівників апарату суду, та вжити заходи щодо запобігання їх повторенню;